Ndutu.... - Reisverslag uit Sinoni, Tanzania van HarryenJacq - WaarBenJij.nu Ndutu.... - Reisverslag uit Sinoni, Tanzania van HarryenJacq - WaarBenJij.nu

Ndutu....

Blijf op de hoogte en volg

09 Januari 2016 | Tanzania, Sinoni

Stttt........, ik hoor wat.....t is vast een cheeta of leeuw.....

  • 09 Januari 2016 - 20:14

    Tanja:

    Ik weet het al hoor.....het waren cheeta's......geweldig!!!

  • 10 Januari 2016 - 00:42

    Joyce:

    Wat een schitterende foto's zag ik voorbijkomen op facebook !!! Wat een voorrecht om daar te mogen rondkijken... Wij zagen vandaag alléén maar Herders !!! Whaha... Sam heeft een superrrr wandeling gemaakt !!!

    Lullig voor jullie... maar volgens mij heeft ZIJ ook een geweldige vakantie !!! ;-)

  • 10 Januari 2016 - 02:11

    Jan:

    Als het een mooie cheetah is, dan....meenemen. Dan noem ik haar/hem.......Bello ;-) :-)

  • 10 Januari 2016 - 05:27

    :

    Joyce.....Sammy heeft de tijd van haar leven, geweldig!
    Jan....de cheeta is prachtig...

  • 10 Januari 2016 - 16:15

    Astrid:

    Geen idee, hoort er een geluid of foto bij ditverslag?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Sinoni

Actief sinds 02 Jan. 2016
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 2333

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 18 Januari 2016

Tanzania en Zanzibar

Landen bezocht: